mandag 6. mai 2013

Dag 5

I dag har jeg vært på jobb igjen og merker med en gang at ettermiddagen ikke er lang nok... Jarle var hjemme med Bisser og valper og jeg var bare SÅ DØDSMISUNNELIG!!!!! Det ble jo ikke bedre da han sendte et bilde fra valpekassa til mobilen min...................................... Nesten litt dårlig gjort, MEN HAN MÅ BARE SENDE FLERE!!!! Jeg tror jeg så på bildet hundre ganger og jeg viste det til alle! Både de som var interessert i å se det og til de som ikke brydde seg fullt så mye... Er man i ammetåka, så er man i ammetåka!
I dag har jeg ikke tatt et eneste bilde... Det er jobbens skyld! Har liksom ikke hatt tid.
Dagen har gått fint likevel. Alle valpene legger på seg og ser ut til å trives. Ayla tar lengre pauser fra valpekassa og etterhvert blir det litt orden på måltider i stedet for småspising dagen lang. Alle valpene ligger rolig og sover når hun ikke er i kassa, så det er tydelig at de er fornøyde.

Blaudis ble levert til dyrlegen i dag. De skal sjekke henne grundig for å finne en grunn til at hun ikke kunne leve. Jeg grugleder meg til resultatet...

Nå har både Frodo og Cesar funnet sitt fremtidige hjem! Frodo skal til Sverige og Cesar til Oslo. Jeg er alltid litt lettet når slike ting faller på plass! Og jeg tror det er godt for de som sitter og venter i andre enden også. Nå kan de lete etter sin valp på bildene og det er jo så spennende!

Dette var bare en kort oppsummering av dagen herfra. jeg lover å ta bilder i morgen! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar