mandag 13. mai 2013

12 dager

Så har man vært litt treg igjen...... Men, da bildene skulle tas i går, var batteriet tomt i kameraet! Noe så ufint!!! Det ble lagt på lading og jeg brukte ventetiden med å studere de små vidunderene. Og dermed glemte jeg hele kameraet og tiden gikk.... Derfor ble det ingen blogging i går...
Nå holder øynene på å åpnes!! Den som var først ute, var selvfølgelig Frodo! Han trenger godt syn sånn som han virrer rundt og leter etter mat... :-D I dag er flere i gang med prossessen "Bli lys" i mere eller mindre grad. Derfor ble bildene i dag litt annerledes enn de pleier:

 Tango, med en liten sprekk i det ene øyet!
 
 Donna holder øynene blygt lukket enn så lenge...
 
 Arna glimter på begge øynene!
 
 Rene flørteblikket på Frodo!!
 
 Gudrun har også en liten glipe synlig!
 
Enja gjør som Donna, men det er like før nå!
 
De prøver å gå nå, i allefall noen skritt av gangen. Etter at øynene åpnes, vil de ganske fort bli til de skjønneste små valpene som ikke ligner på flodhester lengre!!! Til å begynne med kan de ikke se så godt, men i løpet av ganske kort tid vil de oppdage hverandre på en helt annen måte. De vil begynne å leke og vil prøve stemmen. Det blir stas, det!!!! Da må jeg kanskje filme litt også? ;-)
 
 Prøvde ei større skål på vekta.... Arna klatret ut i løpet av no time..... Hmm...
 

Mye bedre å kose seg sammen enn å bli veid!
 
I dag har jeg vært på en snartur til Dal. Derfor ble det ikke så mange bilder.... Men, i morra er en ny dag og så fort jeg er ferdig på jobb, blir det å tilbringe ettermiddagen med valpene!
 
På tirsdag fylte Sara to år og den feiret vi i går!
 
 Veldig gøy med bursdag!
 
 Med presanger og kake og is!!!
 
 Ablegøyer til ære for farmor...
 
 og vinden snudde ikke!! :-D
 
 Må ha en pause innimellom og da er tutta god å ha..
 
 Fine jenta!!!
 
Er det rart jeg er stolt???


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar