søndag 26. mai 2013

25 dager og spiser på en strandet hval....

I dag hadde jeg ikke tenkt å blogge, for jeg har hverken filmet eller tatt bilder.......
I formiddag prøvde jeg å få litt sol på mine skummetmelk-blåhvite legger, men det var helt nyttesløst! Er det noe jeg finner kjedelig, så er det å sole meg! Men, jeg liker heller ikke legger som ser ut som om de har ligget i saltvann et års tid.... Leggene er liksom det vanskeligste, syns jeg. Når man er kommet dit i livet hvor jeg befinner meg, tar man ikke på seg bikini og valser rundt i sola hele dagen, med mindre man har tenkt å skremme fanden på flatmark...  Derfor satt jeg meg i sola og begynte min passive krig mot kitthvite bein! I ca tre minutter.... Da våknet valpene og jeg fant plutselig seks gode grunner til å løpe inn igjen! Jippi!
Senere på dagen hentet jeg mamma og så dro vi til Dal for å se på blomstene. Det var så koselig!! Mamma syns det var så gøy å komme på tur og vi tok oss god tid. Etterpå ble hun med hjem for å se valpene.
I kveld måtte jeg igjen legge meg inn til valpene og da fant Jarle frem kameraet! Derfor ble det blogging likevel og noen bilder av den tidligere nevnte stranda hvalen som blir spist!! :-D

 Frodo nusser og Arna spiser på t-skjorta
 
 Susse-susse-susse
 
 og bite litt i nesa...
 
 Arna har et godt tak i fingeren
 
 "Kaller du dette pels, liksom??!" Gudrun tar et godt tak i luggen.
 
 Arna blir kost på magen. Så godt!!
 
 Tango susser på nesa!
 
 Arna sovnet til slutt i armkroken
 
 Tango sovnet tett inntil.
 
 Gudrun går løs på t-skjorta
 
 "Skal vi susse mer?"
 
Etterhvert sovnet valpene en etter en..
Gamla kom seg på beina igjen og kjenner fremdeles varmen i hjertet etter kveldens susserier og litt smerte av tilnærmet knuste indre organer etter mange minutter på liggende på golvet... :-)
 
Nå er det snart natta for alle mann her, kjenner jeg. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar