fredag 17. mai 2013

15 dager

I dag gjorde jeg noe genialt! Ikke..... Jeg skulle bytte teppe i hundesengen og har valgt å legge inn et sort et! Sort! Veldig fint, men AKK SÅ UPRAKTISK!!!! Selv med tålig godt lys og blits, så var det ikke mulig å se valpene i det hele tatt..... Man så noen små klumper, liksom.....
Derfor prøvde jeg noe annet! :-)

 
 
Jeg har ikke redigert denne for jeg har ikke funnet ut hvordan jeg gjør det i dette programmet.... Bloggen godtar ikke formatet jeg vanligvis bruker. (Hvor typisk er ikke det??)
På grunn av det sorte teppet er det jo veldig dårlig lys på filmen, men bær over med det! Åsså nyser jeg, midt i innspillingen..... Så typisk!
 
Her er en tribute til Gudrun, den lille tøffingen vår!
 
 
Mai er full av bursdagsbarn.... I dag, på selveste nasjonaldagen, fyller Rasmus 18 år!! Han skulle vel egentlig vært ute og feiret med russen, sittende i sin nye bil og drukket øl.... Men siden vi er fornuftige foreldre, ble det kylling og en trudelutt istedet! :-D
 

Rasmus virket veldig fonøyd og kunne, som vanlig, ønsket seg bursdagsfeiring hver dag...
 
Vi har jo også Hamlet, vår eminente pippe. Han fikk vi for 13 år siden og da var han voksen. Baraband parakitten får voksen fjærdrakt i 3 års alder, så det betyr at Hamlet er 16 år, minst. For enkelthets skyld, og fordi vi ikke vet eksakt dato, feires han samtidig med Rasmus. Han kunne nok ønsket seg en moped, men vi valgte å kjøre den sunne linjen her også. Han fikk tomat.
 
 
Gratulerer med dagen, Rasmus og Hamlet! Hipp-hipp hurra!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar