tirsdag 21. mai 2013

20 dager

Jeg fikk ikke tid til å blogge i går, men håper dere likte filmen jeg hadde laget istedet. :-)
Jeg har sagt mange ganger allerede, at jeg gleder meg til valpene flytter inn i spisestua, for da blir fotomulighetene så mye bedre. Jeg gleder meg fremdeles, men i dag har jeg fått tatt ganske fine bilder på valperommet! Yess! Håper dere liker dem også.
Men først litt oppdatering på småttisene! Spisingen går bedre og bedre! Alle valpene er innom skåla med valpegrøt og alle får i seg noe! Og på seg noe..... De klarer fremdeles ikke å spise uten å ha minst en fot i maten.... Arna spiste med halve hodet i grøten.... Hun ble veldig populær blant de andre etterpå! Alle hjalp med å vaske henne! :-D
Melketennene kommer på alle sammen nå. Fremdeles bare så vidt man kan kjenne dem, men de er på vei!
Alle sammen både ser og hører bedre nå. De reagerer når vi kommer inn i rommet og har så smått begynt å reagere på stemmen. Da får man jo helt klump i halsen!!! Når man sier noe (babybabbel for det meste....) og valpene begynner å bevege seg mot oss! Herremiti så skjønne de er!!!
I dag reagerte de på Bissenes bjeffing da Jarle kom hjem. Det ga meg noen fantastiske bilder!
I morgen er det tid for å veies igjen og så skal de få sin første ormekur. Det blir spennende!

 Alle jentene: Arna, Donna, Gudrun og Enja
 
 og forfra.
 
 Ser dere litt av Frodos melketenner? Arna er bare måtelig interessert....
 
 Enja lusker over kanten...
 
 Frodo vil spise Gudrun...
 
 Veldig god, hun Gudrun!
 
 Enja spiser.....
 
 Gudrun og Arna leker
 
 Donna sover. :-)
 
 Men, hva er dette?? Under teppet!
 
 Frodo, selvfølgelig.
 
 Enja og Tango leker
 
 Arna
 
 Arna
 
 Enja
 
 Donna
 
 Arna
 
 Gudrun
 
 Gudrun
 
 Tango
 
 Frodo på vei ut. Igjen...
 
 Gudrun ser på med forferdelse..
 
 Gudrun og Tango kysser, med tunge!
 
 og uten! ;-)
 
Ser nesten ut som om Tango falt for Gudrun.. :-D
 
 Arna og Donna leker
 
Grunnen til at Gudrun ikke har på halsbåndet, er at det var akkurat litt for stort. Derfor venter vi noen dager og tar det på igjen.
I morgen er det tid for portretter igjen, siden de allerede er tre uker gamle! Tiden går fort, gitt!
Jeg kan ikke love at jeg rekker å blogge i morra, men jeg lover å få oppdatert hjemmesiden og Picasa-albumet så fort jeg kan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar