søndag 19. mai 2013

18 dager

I dag har det ikke skjedd så mye... Jeg prøver å tilby noe valpegrøt i løpet av dagen og hele gjengen er interesserte, men det mangler enda mye på teknikk... Enja er den eneste som tygger og ser ut til å få en mengde inn i munnen, de andre slikker og søler som besatt.. I dag satte Enja i halsen og hostet som bare det!! Jeg ble selvfølgelig kjempeoppspilt og så for meg Heimlich og allverdens! Men hun klarte seg selv og måtte ha en middagslur etter all den ståheien. Hun har spist mer seinere, så det gikk fint.
I dag presterte jeg å legge et mørke grått teppe hos valpene! Er det mulig, sier jeg bare! Dermed ble jo bildene helt ubrukelige.... Åhr! Til slutt fikk jeg lagt inn et annet teppe, men da var alle valpene ute på avisene og bildene blir ikke helt bra der heller.... Ovenifra alle sammen....
Men, nå har vi begynt å gjøre klart i spisestua og da blir det andre boller!! I løpet av uka flyttes de og fotoseansene kommer til å bli mye enklere! Da får jeg jo plass rundt meg! :-D

 Gudrun og Donna leker. På det mørke grå teppet.....
 
 Donna ser veldig stolt ut!
 
 Gudrun snakker til veggen...
 
 Arna og Gudrun
 
 Tango, Donna og Frodo spiser
 
 Mumse-mumse-mumse
 
 Og så sover man i en stor klump!
 
 Maise-Gudrun
 
 Maise-Donna
 
 Maise-Enja
 
 Maise-Tango!!
 
Arna lå riktig vei og Frodo lå inne på det mørke teppet... Derfor ingen maisebilder av dem.
  

"Nei, hva mener du, skal vi sove litt?"

Ha ei fortsatt fin helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar