tirsdag 10. november 2009

Bedre nå!

Irritasjonen og maktesløsheten har sluppet taket for denne gang! Pappa er fremdeles på sykehuset, han er bedre og personalet er bare så koselige!!!! Pappa irriterer seg nesten ihjel over at de er der og leier på ham hver gang han står opp av sengen og han lengter ut på tur.. Akkurat som vanlig, med andre ord og velsigna godt å se!! Nyrene hans skal utredes og så blir han nok så fjod igjen! Og han beholder avlastningsplassen på Ternevig, så det blir enklere å besøke ham! Flottings alt sammen!!

I dag har vi vært og tatt blodprøve av Jenny. Hun hadde noen leververdier som var helt gale da hun var syk og nå må det sjekkes om hun er bedre. Vi kan iallefall ikke se at noe er galt med henne. Hun er like leken som Jonas nå og vi holder på å bli smågale.... Alle som har hatt små barn vil kjenne seg igjen i dette: Når barnet har feber og ligger der, slapp og elendig, er vi fulle av medynk og ønsker at de skal bli friske igjen fort. Man husker smilene og de troskyldige øynene og lider nå med det stakkars, uvisselige lille nurket. Så blir barnet friskt igjen og løper hylende rundt og leker Hulken, roter og maser om mat, trasser og sutrer fordi "noen er så dumme" og like sikker som "Amen" i kirka, lengter man tilbake til roen da de lå der og hadde litt feber.............. Når vi sitter her og har tatt kvelden for lengst, herjer de to galningene rundt i sofaen! De lager bjørnelyder, hyler og snerrer OG BLIR ALDRI FERDIGE!!!! Lyden på TV'en klarer ikke å overdøve dem og du kan ete hatten på at det vi ser på ikke er tekstet... Men du kan tro de er søte også!! Vi klarer jo ikke å hysje på dem og er naturligvis kjempeglade for at Jenny igjen er med på leken. Ja, det er vi!

Vi ble veldig forsinket hos dyrlegen så da vi kom hjem, var vi helt matte! Vi hadde ikke spist siden lunsj på jobb og energien var på bånn. Hundene fikk mat og vi fikk lagd noe til oss selv også. Veldig godt! Etter maten tok jeg en dusj, for jeg var litt småkald. Vel tilbake i godstolen la jeg merke til at hundene sveiv og kjedet seg noe veldig. Åhr, jeg ville jo helst legge meg og hvorfor i all verden var de så gale nå?!!? På denne tiden av døgnet!Klokka var jo 19:00!!! 19:00????? Herremiti!!!!!!!!!! Stakkars hunder, som bor sammen med to oldinger!!!! Jeg må jo være helt døgnvill.... Nå skal jeg derfor ut i den mørke skogen med de ville dyrene og SÅ skal jeg ta kvelden! Hihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar