tirsdag 16. februar 2010

Vi kjemper oss tilbake til livet...

Dette har vært noen tunge, tunge dager! Endelig er det lys i tunnelen!!! Jeg hadde en prat med legen min i går og han satte sammen en coctail av piller jeg skulle ta OG JEG TROR DET VIRKER!!!! Nå er det i grunnen høyre side som begrenser meg, men krampetakene kommer ikke så ofte lengre. O-LYKKE!!
Jarle har ikke hatt det lett, han heller. Først forstrakk han en muskel i ryggen og på grunn av en rar gange, sliter han nå med et fra før dårlig kne. Thomas har plutselig fått foreldre i 80 års-alderen........ Daaaaakar!

Så til en god nyhet: Renate og Øyvind kunne endelig hilse på sin lille Julie i går!! Hun ble født sent i går kveld og vi ønsker henne velkommen til verden!!!

GRATULERER MED DAGEN, JULIE!

Så er jeg altså blitt Gamletante igjen! Så gøy! Kanskje derfor jeg har subbet runt som en gamling de siste dagene...?

Det er så koselig med kommentarer på innleggene her, men HVEM ER FLUFFY THE FLUFF????? Blir jo bare gal når jeg ikke kan klare å gjette slikt.....


1 kommentar:

  1. Hee hee heee... Det er en stor glede å høre at du er på vei videre oppover i evolusjons-stigen. Etter denne cocktailen vil vi trolig få deg tilbake som SUPERMENNESKE! (-noe du i mine øyne alltid har vært likevel:-)
    Fortsatt god bedring til dere alle!
    Hilsen FLUFFY THE FLUFF!
    (alias en gammel B-kjent)

    SvarSlett