onsdag 17. februar 2010

Åååååå suuuuuuukk!

Nå er det 5. dagen jeg tilbringer inne...................... Jeg holder på å DØ av kjedsomhet!!!!!! Hvordan går det så med denne ryggen min? Jo, ikke overvettes bra!!! Jeg kan gå på to bein, det er positivt, men jeg kan ikke gå mye før ryggen begynner å brenne.... Jeg prøvde å møte Anita på idrettsbanen i går. Tenkte det var fint siden banen er flat og jeg kunne kjøre helt inntil. Vi hadde gått to runder da jeg måtte gi opp! Da var ryggen en lidelse og jeg hadde bare vært på beina i en snau halvtime! Her hjemme kan jeg ikke sitte for lenge, da gjør det vondt. Jeg kan ikke bøye meg helt normalt enda, men må sette meg på golvet istedet. En hel operasjon bare for å få et vedtre inn i ovnen... Jeg kan stå en stund! Det er jo positivt, men ganske ufruktbart med mindre jeg vasker opp eller noe sånt... Jeg har vaska tøy også! Sitter på golvet og tar tøyet ut av maskinen og hiver det inn i tørketrommelen som står oppå vaskemaskinen. Jeg legger bare på plass det tøyet som jeg slipper å slite med å få plassert. Mitt tøy ligger derfor i en pent stablet haug på spisebordet for jeg orker ikke tanken på å mase med trådhyllene mine i skapet... Når jeg skal tømme vannbeholderen til tørketrommelen, gjør det vondt om jeg bøyer meg, så den tømmes med lang stråle... Jeg er like treffsikker som menn som står og tisser, så vi har mang en gang satt oss på et vått do-sete og sikkert tenkt vårt...
Hva gjør jeg hele dagen da? Utenom å vaske opp og vaske tøy?? Jo, ser på tv.... Og sitter ved dataen. En litt produktiv ting jeg har gjort, er å saumfare stamtavler! Jeg har kommet frem til at det faktisk er mye større sjans for langhårede valper i dette kullet enn først antatt! Spennende!!! Glenn hadde aner jeg ikke visste om!
Ellers ser jeg på hundene.... Her er de ute i hagen og koser seg i snøen som vi bare får mer av! I dag har det snødd hele dagen!
"Hmmm... Har noen vært her??"

"Her var det mye snø!"

"Jøss! Jeg fant et teppe!!"

"Hva er under her? En grill??"
Mens hundene er ute, sitter Rasmus inne og lurer på hva de holder på med...

"At de gidder......"

"Skal vi jage fuglene?"

"Jeg vil inn nå!"
Og mens Rasmus er inne, er det ikke bare skjærene som spiser maten hans.... Denne liker det også!

Så her oss oss er det ikke musene som danser på bordet når katten er borte... :-)
Og om dere lurer på det teppet Lexie påsto å ha funnet, så stemmer det! På torsdag kastet jeg teppet vårt ut i snøen fordi det var så støvete og ekkelt. Å banke tepper ute i snøen er visst rene magien! Men jeg har jo ikke teppebanker.... Det viste seg at det har ikke mamma heller.... Da jeg kom hjem på fredag, begynte hele denne dritten med ryggen, så teppet ligger fremdeles ute i snøen... Under snøen.... Skal tro om det noengang kommer frem igjen? Eller kjøper vi nytt? Hmmm....
I morra skal jeg til legen!! Egentlig skulle jeg bare ringe til ham, men jeg har tenkt å troppe opp personlig. Han får bare si til meg at jeg kan begynne på jobb igjen! Etter først å ha garantert at jeg ALDRI får slikt igjen!!! Det er det minste han kan gjøre, syns jeg...... Sukk.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar