tirsdag 23. februar 2010

PR og kroppslig velvære...

Jammenmeg har vi ikke vært i pressen igjen!!! Denne gang i Hund og Fritid:
Tosiders reportasje og greier!!! Ska' sei! Finnes også på nett: hundogfritid.no
Og så ble vi jo ikke så lite stolte da vi fikk Hundesport i posten i dag:

På side70, nederst til høyre:

DUTTEBASSEN!!!!!!!
ÅÅÅÅÅ, så skjønn han er!!!! Og så gøy med bilde i Hundesport!!!
Og når vi først er i gang med å skryte:

ANITA Å MÆ VANT KUNNSKAPSKONKURRANSEN TIL NKK AVD. AGDER!!!!
Vandrepokalen er derfor for evig og alltid i Hundeklubbens eie og det er vi kry av!!!

Så til det mer dagligdagse! Da vi var ute med Lexie i dag, sjekket vi (som vanlig) om det var blod når hun tisset. Veldig greit å se på den hvite snøen. Trodde vi. Men her var ikke blod!!!! Himmalaya!!! Var det falsk alarm??? Skrekkslagen sjekket jeg i full fart!!!! Joda, hun blør! Bare ikke når hun tisser....
Vi har vært hos hundemassør med Lexie i dag. Hun har jo vært litt stiv etter å ha maset rundt i snøen og jeg gjorde det ikke bedre da jeg smørte labbene inn med potesalve... Golvet ble såpeglatt og det hjalp jo ikke på Lexies stølhet... Derfor tok vi turen til Maylinn på Froland. Lexie var i overkant skeptisk til å begynne med, så vi tok likegodt en tur på vibratorgolvet. Jeg fikk lov til å være med siden jeg har hatt så vondt i ryggen og sånt. :-) I 5 minutter satt vi og kjente hvordan "vibbene" løste opp alle knutene. Så fikk vi Lexie opp på bordet og massasjen kunne begynne. Hun var litt anspent først, men etterhvert slappet hun så godt av at hun begynte å snorke!! Spesielt deilig var det rundt skuldrene og nakken. Et par punkter nederst i ryggen var ikke noe gode, men Lexie var flink og prøvde bare å drepe med blikket.. Etter litt jobbing var også disse punktene greie og Lexie snorket videre. Hun er øm i bakbeina, men ikke verre enn at Maylinn mener hun kan hjelpe henne. Dermed skal vi flere turer til Froland før Lexie møter Glenn og jeg er sikker på at hun kommer til å like dette bedre og bedre!
Jeg har, naturlig nok, skrevet mails som en gal siden i går. Alle som har ventet på den gode nyheten om løpetid, burde ha fått beskjed nå. Nå tenker jeg selvfølgelig på alle dere som forhåpentligvis skal overta et av våre hjertebarn. Men, ingen er uten feil, så hvis det sitter noen der ute og nå tenker "HAR HUN GLEMT MEG????!!!" så vær så snill å ta kontakt!!!
Ellers er alt som vanlig her. Jonas prøver å flørte, men det faller ikke i god jord. Han tar det fint foreløpig, men det er nok ikke så mange dagene før han blir en smule oppgitt... Ikke lett å være Duttebass da, gitt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar