fredag 5. februar 2010

Litt nytt...

I går fikk vi svaret på Jennys prøver og hun er ANA-positiv. Det betyr at hun har en autoimmun lidelse... Sukk! Kom egentlig ikke som noen overraskelse, vi har vel vent oss til tanken allerede. Hadde en lang prat med dyrlegen i går og han var oppriktig skuffet. Ingen kan gi oss oppskriften på hvordan Jennys liv vil bli fremover, men det er visstnok ganske dystert. Vi har overhodet ingen erfaring med denne type sykdom, så vi lever i uvisshet og tar dagene som de kommer. Jenny er frisk og fin og det er det viktigste nå!
Lexie har nå fått vondt i det andre bakbeinet.... Hun har nok overanstrengt det da hun hadde vondt tidligere, så nå, i den dype snøen, er det best å halte litt igjen! Vi tar det med ro og går turene på brøytet vei. På trugetur er det bare Jonas og Jenny som blir med. Om noen lurer på om hun har fått løpetid, så er svaret nei. NEI!! AAAAARRGGHH!!!! Man må smøre seg med tålmodighet, men nå har jeg snart ikke mer igjen!!!
Ellers har vi det bra. Jarle er ikke forkjølet lengre og min har stoppet helt opp!! Igjen!!! Takket være Berocca! Siden jeg fikk den vidundermedisinen i hus, har jeg bare vært neseforkjølet! Ingen hosting og ingen valnøtt-lunger! Det er ikke vanlig til meg å være, bare så det er sagt! Når andre nyser litt, ligger jeg halvdød og drømmer om Nirvana... Og hoster hver natt, hele natta... Hadde jeg vært en hest, så hadde jeg blitt skutt for lengst! Men, med Berocca er jeg nesten normal! Juhuu!!! (Jeg sa "nesten"!!)

Helt til slutt:
HVEM ER LILLE ROSIN???????

Sikter nå til siste kommentar på forrige innlegg. Er det deg, Inger???

1 kommentar:

  1. Hi hi, jada det er meg....;)
    Etter jobben på sykehjemmet,har jeg førstehånds kjennskap til at alt skrumper i kulda. En skjønn og riktig gammel mann hadde dusja, og så ned på sin "lille rosin", og utbrøt: jeg er så imponert over at den fremdeles kan tisse..... ;)

    SvarSlett