søndag 14. februar 2010

Bunnen er nådd for Homo Erectus.....

Dette har vært en helg full av prøvelser for oss alle! Thomas kom jo hjem fra Hovden på fredag og med seg hadde han en guffen bug... Han var ferdig med to døgn med oppkast, nå opplevde han fri flyt i andre enden... Jeg labbet jo rundt her som et dyr nesten nederst på evolusjonsstigen og Jarle var på Evje... Ikke mye sympati å få. Jarle kom hjem fredag kveld for min skyld og sto opp med hundene lørdag morgen. De fikk mat og luftetur før han returnerte til Heimevernsungdommene på Evje.
Vi skulle vært på Big Horn lørdag kveld og feiret Thomas' 20 års-dag, men måtte avlyse av tre grunner: Jeg hadde kjempet meg opp ett steg på evolusjonsstigen og kunne gå "oppreist", men fikk fremdeles krampetak for annethvert skritt. Thomas hadde fri flyt og ingen matlyst. Jarle kom hjem fra Evje med kink i ryggen!! Så her gikk vi, den ene med verre skavank enn den andre.... Vi måtte bare avlyse! Siden Jarle var den friskeste av oss to, fikk han oppgaven med å kjøpe gave til Thomas og gå tur med hundene.
Hundene har vært veldig flinke! De skjønner at noe er galt med oss og har vært rolige og snille. Og dødsfornærmet!! Vi ligger vanligvis i ei stor mølje i senga om natten, men denne helgen har vært en prøvelse for dem også i så måte. De har vært forvist til stua!! Vi har mer enn nok med å få snudd oss om ikke vi skal flette bein samtidig...
Nå er vi begge oppstanden og sitter og føler på formen.. Jeg er fremdeles tobeint, men krampetakene er her enda og jeg har min tvil om jeg får på meg tøy og slikt.... Jarle mener at han er bedre! La oss håpe og be om det!!! Thomas vet vi ingenting om enda. Enten sover han eller så er han ikke hjemme... Ingen av oss orker å sjekke enda, de tre meterene bort til døra hans er i overkant lange......
Sukk.. For en helg dette er!

1 kommentar:

  1. Eh.. Happy Valentines Day, morsdag og fastelavn...
    Håper dere blir bra FORT!

    Hilsen fra Fluffy the Fluff

    SvarSlett