søndag 14. mars 2010

Gutta på tur!

Her følger en stemningsrapport om ansvaret Jonas hadde i "Kongens klær"!
"Jarle gikk og kontrollerte at ingen falt fra, helt bakerst, så jeg måtte ta ansvaret for at alle gikk ordentlig. Det var ikke lett, må du tro!"
"Nei, nei, dette blir helt galt!"

"Følg med, du der! Hepp-hepp!"

"De går jo altfor seint!"

"På rekke nå" Ett-to!"

"Stopp med en gang! Dette er helt elendig!"

"Hør nå her, dette går helt skeis... Sett opp camp!"

"Finner de ut av dette da..?"

"Alt under kontroll!"
"Heldigvis hadde de varslet min ankomst. "

"Jepp! Her er jeg!"
"Dagene var lange og det var mye å passe på! Jarle hadde ALDRI klart det alene, det er helt sikkert! Han var nok veldig glad for å ha meg der, for han tok godt vare på meg. Etter at dagens jobb var gjort, var det godt å slappe av litt."

"Mmmm! Mat!"

"På stedet hvil.."
"Jeg gleder meg til vi skal ut i tjeneste igjen, Jarle!"

1 kommentar:

  1. Nompen,storesøster til Gomsa16. mars 2010 kl. 17:50

    Kan ikke tenke meg noe herligere enn gutta på tur!

    SvarSlett