lørdag 26. desember 2009

Winter wonderland!!!!


Etter noen skremmende plussgrader på julaften, er det igjen et NYDELIG vær ute!!!! I går var det heller ille på dagen, men på kvelden, DA ble det fint, da!!!!

Fugletreet ble ikledd hvit frakk og det er jo bare så stemningsfullt!!!!
I dag er været like fint! Snøen ligger som et pudderteppe og sola kom frem, den også!!! Da må man jo ut og ta bilder pronto!!! Det er jo ikke så ofte vi har slikt vær her, i det våte sør, så det er ikke rart man blir litt gal... Hundene syns snøen er herlig! Lexie og Jonas slapp galskapen løs og herjet noe veldig. Med Jenny som kommentator... Hun gjør alltid det, Jenny, og jeg tror hun er på parti med Lexie, mot Jonas.. Han blir i allefall mektig lei av kommenteringen hennes og må ofte sette henne på plass...


"Kom an, Lexie! Vi leker!"


Og kommenteringen begynner....


"TA HAM! TA HAM!"


"Nå holder du kjeft!! Ellers.."




"Noen døypa meg!!!"


"Det var ikke meg!"

Etter en herjestund var det tid for portretter! Må jo ha det også! Mange! Hvert år... :-)


Fine, fine Lexie!


Den søteste jenta!!


Og så kjekkas'en da!


Hele Bisse-gjengen.


Jonas lurer på hva jentene holder på med...


Musejakt!!!!


"Vi fant ingen, gitt..."

Jeg var forresten ute og innvidde en julepresang!!! Anita kom overraskende med gave til meg før jul og gjett hva det var!!!!!


Nei... Dette var ikke riktig.... Ikke så lett med selvutløser på kameraet....... Hihi!


TRUGER!!!!!! JUHUUU!!!
Disse måtte jeg jo prøve og jeg tror de er fantastiske! Jeg labbet ihvertfall rundt inne i skogen uten problemer i det hele tatt! Ikke ble jeg blaud over myrene og ikke kavet jeg så fryktelig inne i skogen heller! Og de lagde jo en fryktelig fin sti!! Hvem trenger løypemaskin?! Veldig fornøyd, så TUSEN TAKK Anita!!

2 kommentarer:

  1. For noen flotte bilder av bisseflokken i snø! Ja, det ble hvit-hvitere-hvitest denne jula! Ikke ofte vi har hatt SÅ masse nysnø ( selvom det ble litt svinn på julaften...)Jeg var glad for å lese at dere hadde en skikkelig fin jul i stua! Vi har en bitteliten julepresang som dere skal få når vi treffes igjen en vintervakker dag! Kos dere videre! Romjulsklemmer fra B-Bissene

    SvarSlett
  2. Herlige bilder!!! Jeg fikk skuffet frem både en grønn, liten bil og 3 dunker i tørkegården på Lund;) Julaften om morgenen var jeg snødd inne her borte i Arendal, og måtte skuffe meg ut. Da jeg kom hjem tidligere, var jeg snødd ute....!!
    Men det var virkelig så skjønt, at skuffingen gikk med et smil. Så gøy med truger!! for en god idè egentlig, du som støtt er ute og snøvader....;)
    Klem til de skjønne firbeinte! Jeg har ikke lenger semska drøvel..... ;)

    SvarSlett