mandag 20. desember 2010

Vanskelig å holde motet oppe, gitt..................

Jeg sa at jeg ville til dyrlegen i dag og der har jeg også vært. Sigurd (dyrlegen) var kjempeopptatt og hadde ikke tid til en hastetime, men jeg troppet opp likevel. Lexie skulle i allefall veies, om ikke annet!

Hun har tatt av seg 700g!!!!! Hvis jeg var pessimistisk før, så ble det absolutt ikke bedre nå!! Sigurd kom forbi og, snill som han er, ga seg tid til å kjenne på Lexies mage. Hun, som vanlig, trodde hennes siste time var kommet og spente magemusklene så hardt at han ikke kunne kjenne noenting der inne.... Han kunne derfor verken bekrefte eller avkrefte noe som helst.
Vi fikk time til torsdag. Da skal vi ta blodprøve og ultralyd og få endelig svar.. Til torsdag!!! Det er tre dager til!! Aaaaargh!!!!!

O-tålmodighet kom til meg.........................................................og du skal motstand finne..............

1 kommentar: