torsdag 23. desember 2010

En ting man kan stryke av ønskelisten.........

Så er dommen falt.
Etter lytting, undersøkelse og røntgenbilde er det nå bekreftet: Lexies mage er sørgelig tom. Igjen..........
Jeg trodde alt lå til rette for et vellykket resultat denne gang, men nei. Nå lurer jeg jo på om noe kan være galt med Lexie, men jeg tror ikke det. Hun er mer aktiv og lykkelig enn hun har vært på lenge og møtene mellom henne og Balder var fulle av gjensidige følelser, men likevel ender vi opp med ingenting. Jeg har, igjen, hatt en følelse av at Lexie ikke bar på små overraskelser, men likevel er det noe dritt når man hører dyrlegen si det!

Nå må vi tenke fremover og passe på at alle faktorer er til stede når Janka skal møte sin utkårede. Vi har ingen planer for et nytt forsøk på Lexie, det på tide at neste generasjon overtar.

Dette ble bare et lite innlegg. Jeg skal slikke mine sår en stund og komme sterkere tilbake.

2 kommentarer:

  1. Off! Dette var for en gangs skyld en veldig trist blogg! Det var virkelig synd. Da får vi håpe neste generasjon kan lykkes. Vet ikke hva mer jeg kan si....:-/

    SvarSlett
  2. Så trist å høre at det ikke ble valper denne gangen heller! Håper dere allikevel får en fin jul og at alt er bra med dere.

    SvarSlett