søndag 19. desember 2010

SNØ!!!

Jada, jeg har tatt bilder i snøen.... Igjen..... Men, med været vi vanligvis har her på Sørlandet, så kan jeg ikke la sjansen gå fra meg! Dessuten er det Aylas første vinter og hun ELSKER snøen! Her er et knippe førjulsstemning! :-)




                                               "Holdt nesten på å drukne!"


                                                   Ikke noen tvil om at hun koser seg!


                                    Jonas var opptatt av noe annet.... Kanskje ei søt jente??? Hmm...

                                                           Lexie er på ekornjakt
                                                 "Jeg vet det er her en plass....."
Hun får hjelp av Jenny:
                                              "Har ekornet gått opp her??"

Jenny kan dette med å se søt ut på bilder:


                                                           "Det er litt belastende å være så søt......."

Bissene koste seg storveies i snøen og det er en fryd å se på dem! Jeg håper det varer lenge!!!

Og så et magebilde av Lexie, bare for å understreke min pessimisme.......
og til sammenligning: 6-ukers bildet fra 2008...............
Sukk.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar