fredag 10. desember 2010

5 uker på vei!

Så er Lexie 5 uker på vei og vi går nå inn i perioden hvor hun vil begynne å vise fysiske tegn. ENDELIG sier jeg bare!!!! Aldri har jeg vel tvunnet (heter det det???) tommeltotter som i de siste ukene!! Jeg kan ikke med min beste vilje se at Lexie er noe tykkere enn hun pleier, så jeg var jo helt klart SÅ pessimistisk!! Derfor fant jeg ut at jeg måtte søke visdom i bøkene! Alle bøkene mine ble pløyd gjennom og samtlige sier: Tispen begynner først i uke 6 å vise tegn på drektighet. Sitat slutt. Que????? Inn på dataen og finne frem 5 ukers-bildet fra 2008! Jeg studerte det nøye! Men, hun så jammenmeg ikke mye tykk ut da heller!! For å overbevise meg helt, fant jeg fram 6 ukers-bildet også og der var hun tykk!! Det helt store kommer altså til å skje i løpet av kommende uke! O SUKK!!! Enda mer tålmodighet må graves frem fra dypest i sjelen! Men, nå er jeg i det minste veldig optimistisk igjen! Det er jo ikke meningen at Lexie skal være trill rund og supertung enda, så hun er helt som hun skal være! (Bare med en liten-liten kul på magen!!! I en heldig vinkel!) De neste dagene blir spennende!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar