torsdag 29. oktober 2009

Kontrolldagen!

I dag har vi vært på kontroll med Lexie! Vi var dødsspente på resultatet for vi syns hun har vært fin helt siden hun begynte på kortisonen. Hun har ikke haltet og vi har merket en vesentlig endring i humøret hennes. Hun er mye mer leken og spretten enn hun har vært på lenge, så noe må jo være bedre, ihvertfall! Dyrlegen husket sist gang da Lexie boffet så skummelt at hun nesten gikk baklengs i veggen, men jeg beroliget henne og sa at jeg skulle holde henne bedre denne gang! :-) Dyrlegen ga beskjed de gangene hun bøyde eller strakk leddet veldig og Lexie forholdt seg rolig. Bare en gang prøvde hun å snu seg, uten en lyd denne gangen, men det var visst ikke unormalt, sa dyrlegen. Lexie ER mye bedre og leddet er mye mer stabilt nå!!! JIPPI!!! Vi må fremdeles ta det veldig med ro i en måneds tid og la være å leke med ball, pinne og Troja enda lengre, men dyrlegen var positiv og vi var kjempeglade!!! Lexie var overlykkelig da hun skjønte vi kunne gå igjen... Etter all bøying og tøying er hun litt øm i beinet i kveld, men det er bare til å vente!
Vi "feiret" med en rolig rusletur på Hamresanden. Været var jo nydelig egentlig, men så rått!!! Og jeg hadde på meg dongeribukse.... Finnes det noe mer kjølig enn dongeribukse???? Etter en stund lurte jeg på om jeg gikk på blåskjell eller noe, for det knaste sånn... Fant ut at det var kneskålene mine som klapret! SUKK! Vidunderlig deilig med bil og setevarmer!! :-D

1 kommentar:

  1. Så flott at det går den riktige veien med Lexies ledd! Det er godt når behandlingen virker, selvom det kan være litt tøft "å ta det med ro" så lenge.

    SvarSlett