mandag 26. oktober 2009

ENDELIG SOL IGJEN!!!!!!!

Det er jo helt utrolig!!! Endelig litt fint vær!! Bare så typisk at vi just har stilt klokka, for sola løp på en måte fra meg....... Sukk! Nevner det igjen senere!

Fikk en koselig mail fra Jimmys eiere i går og de sendte med noen nye bilder:

Er han ikke bare lekker?!! En riktig godgutt virker det også som han er. Litt dumt at også han ble røntget med C-hofter...... Faktisk VELDIG dumt, men hva kan man gjøre med det.....

I går var vi på tur på Hamresanden. Jarle er gørrforkjølet så vi valgte en flat plass med masse lukter og muligheter for å løpe. (Ja, ikke meg og Jarle, altså! HAHA!!!) Det var ganske fint da vi kjørte hjemmefra, så jeg tok ikke på meg hverken regntøy eller sydvest. Kom jeg til å angre på det?? JA, SELVFØLGELIG!!! Vi hadde ikke mer enn gått ut av bilen før det regnte og regnte og regnte! Og mørkt ble det og alt! SPYYYYY! Tok noen bilder, men det var jo ikke lys nok i det hele tatt..... Det ser ut som moderne kunst, med utdradde flekker i brunt, sort og rødt på en grisete bakgrunn..... Fikk ett fint av Lexie:

Alle bør jo kunne se at dette er på Hamresanden............ Men, noe rart:


Er det noen som trener Agility der ute?????
Etter en god time i regn var jeg så forsynt av vær og vind, så da dro vi hjem igjen!!! Så lei atte!

Så var det dagen i dag! Nyyydelig sol omsider! Balsam for sjelen til en som var så lei av regn som jeg! Jeg eltet ut med hundene rett etter jobb i håp om å få noen fine bilder i høstsol! Noen som ikke har vært i Bråvannsskauen?? For dem kan jeg informere: Høøøøye fjell og dyyyyype daler!!! Jeg kom meg inn i skogen og kravlet opp på den første toppen. Så for meg fine bilder med vannet i bakgrunnen. Jo takk.. Sola var bak en million trær og jeg fant bare en liten flekk, på kanten av et stup hvor det var sol.... Lexie ble plassert der og legg merke til hvor mye vann som ble med på bildet........


Men hun er jo søt likevel!
Sola er, som dere ser, over hele heia bak Lexie, så vi skyndtet oss den veien! HA! Skynde seg i DEN skauen?? Joda, om man har sjumilsstøvler, kanskje.... Da vi var midt på myra (veldig-veldig-veldig blaut myr!!) var sola sånn ca 80 meter over hodet på oss og jeg innså at den heia rett og slett ikke var høy nok likevel..... Selv om jeg gikk/vasset så fort jeg kunne, så datt sola tydeligvis ned fortere enn jeg kunne klare å følge med... Så deprimerende!!!! Tok noen bilder i skyggen istedet!

Skal vi på andejakt??



Er det ikke sesong?????


Han er så dum......


Jonas på myra.
Jeg kunne ikke helt klare å la være å jakte på sola, så jeg maste meg over den våte-våte myra og opp på neste topp. På avstand var jeg sikker på at "her ville sola være!" men nei... Svett og forkavet måtte jeg bare innse det: Sola lå hele tiden ett hakk foran... Eller for langt ned, eller hva jeg skal si... Kameraet veide etterhvert 20 kg rundt nakken min og skoene føltes minst like tunge!! ARGH! Jeg ga opp! Ikke mer bilder i dag! Men en fin tur ble det jo! Og da jeg kom hjem, hadde jeg fått melding av Anita... Hun ville gjerne på tur med oss.... HYYYYYL!!! Neste gang Anita, da er jeg på pletten!! :-D

Jeg ser et udyr!!!!



Litt nærmere, så TAR jeg deg!!!!



Tror han virkelig at jeg ikke ser han...??!! Dumme hunder...


Hva med litt mat??? Jeg er helt hol!!!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar