tirsdag 20. oktober 2009

En forsiktig start...


Ja, dette var jo noe nytt, gitt! Æ har fått blågg!!! Sannelig på tide, egentlig, siden jeg er så taletrengt hele tiden og har så mange meninger om ditt og datt!

Nå må jeg bare prøve å få til dette her! Med bilder og sånt...
Her er jaffal bilde av dem bloggen kommer til å handle mest om: Bissene og mine opplevelser med dem. Venner vil bli nevnt, men jeg vil dere skal huske på at det er ALLTID godt ment, hva jeg enn skriver om dere!!! :-) Som for eksempel at Anita sa at hun hadde vært en kandelaber i sitt forrige liv...... Det MÅ jo bare deles! Jeg trodde jeg var gal som mener jeg var ei ku i mitt forrige liv, men det er jo ingenting mot en trearmet messing-lysestake..... Håper virkelig hun føler hun har tatt et steg opp i evolusjonens stige........

1 kommentar:

  1. Må bare si det ; jeg er døkkti imponert, allsår !
    Det hender jeg er innom for å sjekke nyheter om alle bissevovvene, nemlig. Hilsen Inger F.

    SvarSlett