torsdag 22. september 2011

Så er dagen her... snart!

Nå er nervene på høykant og ammetåka LANGT fremskreden!!! Janka begynner å vise klare tegn på at tiden snart er inne og vi sviver som to tupper, både Anita og meg! janka tilbringer mer og mer tid på å "rydde" diverse steder, i senga til Anita, i valpesenga og i diverse andre senger hun har. Hun stresser ikke ordentlig enda, så det er enda en stund til noe skjer, men det er tydelig at det nærmer seg!
Planen nå er at jeg tar bussen til Anita etter jobb i morgen. Vi er ganske sikre på at valpene kommer i løpet av helgen, selv om termin først er på tirsdag. Janka er smellfet, verken mer eller mindre, og jeg kan ikke i min villeste fantasi tro at hun går tiden ut! Dagen i dag var nok en milepæl i svangerskapet: Valpene er over siste kritiske fase og kan overleve om de blir født nå!! SÅ langt er ikke Janka kommet enda, men det nærmer seg!


Naturlig nok så er det Janka som opptar det meste av hjernekapasiteten for tiden, så alt annet prioriteres litt mindre... Men, hverdagen må jo gå som normalt selv om jeg i ånden sitter i Arendal døgnet rundt og holder Janka i labben.....
Kurset med Ayla er nå halvveis og jeg er kjempefornøyd!!! Håpet om å ta Appellmerket er sterkt og klarer vi det ikke, er det min feil! Ayla gjør alt riktig og krydrer med litt tøys innimellom.
Vi har vært en liten gjeng som møtes og trener mellom kurskveldene og det har vært kjempegøy!!! Håper vi fortsetter etter at kurset er slutt også. Planlegger faktisk et Klasse 1 kurs med Ayla i oktober. Dette er et helgekurs og jeg gleder meg veldig!!

Nei, nå må overnattingsbag'en pakkes!!! Må huske notisbok (som om ikke Anita har en liggende klar, liksom!) og kamera!! Viktigst er kameraet!
Herremiti, som jeg gleder meg!!!!!

Vi sees etter at Lexie og jeg er blitt Bestemødre til verdens søteste Bravo-valper!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar