lørdag 20. november 2010

2 uker på vei!

Så er to uker tilbakelagt og vi er fremdeles ikke noe klokere.... Jeg har ikke tatt bilder av Lexie denne gang og det er fordi jeg ikke vil bli lurt igjen! Forrige gang vi trodde hun var gravid, var det jo nettopp på grunn av bildene. Hun ble tykk, mistet livvidden og har vært på diett siden...... Jeg skal ta bilde av henne, når jeg er litt mer sikker på at det er småttiser på gang! Lover det!
Lexie er som hun var forrige uke: Veldig kosete!! Det er snart spor i teppet på grunn av hennes vandring mellom meg og Jarle.. Da vi var på langtur i går, gikk hun bare og luntet foran. Hmm.. Og hun ser smellfet ut! Vi var hos dyrlegen på mandag og vekten viste at hun har lagt på seg en halv kilo!! Det burde ikke være mulig, valpene er jo foreløpig bare på et par celler eller så, hver... Må i så fall være noen himla tunge celler!
Men vi er fortsatt veldig optimistiske!! Jeg har ikke drømt noe mer, men det tar jeg med knusende ro! Det er tidlig og jeg har god tid. :-)

I forrige innlegg var jeg så glad for at Jonas verken skjalv eller pep... HVOR LENGE VAR EVA I PARADIS?????? Jonas begynte onsdag kveld!! Nå må enten han eller Jenny være i bånd hele tiden når vi er på tur, vi kan ikke ta øynene av dem inne og uansett hvor årvåkne vi er, får vi det ene sjokket etter det andre... Sliiiiitsomt!!! Nå er det store buret satt inn i stua og de bytter på å være der. Ikke fredelig, men vi kan slakke av på oppmersomheten en stakket stund! Deilig. Jenny er nå på dag 14..... Altså enda noen grinete dager igjen...

Jeg tror at vi alle kan trekke et lettelsens sukk den dagen Jenny er ferdig med dagene sine! Jonas kan kanskje få slappet av litt igjen, Jenny kan leke uten baktanker, Lexie slipper å ta på seg all skyld for barnas ville påfunn og Ayla får tilbake forbildene sine! Og vi kan senke skuldrene nok en gang og være fornøyde med hvor årvåkne vi har vært!
Med mindre Ayla får sin løpetid i morra...... Da er det på 'an igjen..... iik!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar