onsdag 6. oktober 2010

Går det fremover???

Tusen tusen takk for alle gode råd jeg har fått!! Grunnen til at jeg ikke har kjøpt hostesaft, er at jeg ikke tåler noen av dem, verken de på resept eller de uten... Tar jeg hostesaft blir jeg liggende med pip åpne øyne, hjerteklapp og en hjerne som jobber på høygir hele natta... Da er jo på en måte poenget borte... Og tro meg, jeg har prøvd dem alle sammen!!
Bente foreslo noen urtedrops som heter Fribol, de var effektive! Jeg sovna ganske kjapt og hadde en forferdelig drøm om jobb... Hmm... Kanskje det stoffet som finnes i alle hostesafter også finnes i Fribol'en?? Men ikke så mye, så jeg sovner men hjernen jobber på høygir?? Kan jo bli interessant til natta igjen. :-)
Jeg fikk altså mer søvn i natt enn jeg har gjort på lenge! Dermed er jeg mye mer opplagt i dag og innbiller meg at denne dritten endelig begynner å gi seg. Jippi, i så fall! Jeg har fremdeles vondt i halsen, men jeg tror ikke jeg har hostet så mye som i går.. Om noen noengang trenger et forskningsobjekt på hosting, så bare ring! Jeg må være Norges beste kandidat i så måte!
I morra håper jeg at jeg er enda litt bedre slik at jeg kanskje kan få meg en tur på butikken! Det hadde vært stas, siden jeg har ferie og alt...
Tvi-tvi til meg!

1 kommentar:

  1. Det tvi-tvies til deg fra oss alle!! Tenk at jeg ikke visste at du er allergisk mot hostesaft! Men gleden er iallefall stor over hvert fremskritt i kampen mot de små hostebasillene!

    TRØSTE-KAMPROP TIL HOSTESLITEN MAJABISSE-MAMMA:
    "Heia Heia Mammasin!!!!!
    bli snart bra i halsen din!
    Høstferi' med Regn og vind
    e'kke favoritten din...
    Men når man har hoste, ja:
    da er det vel nesten bra..."

    Håper resten av ferien din blir flere hakk bedre, både når det gjelder vær og helse!!!! Å ha ferie og være syk er uansett no'dritt!

    Medfølelse i bøtter og spann fra Bygdehexa.

    SvarSlett