tirsdag 19. oktober 2010

ENDELIG!! Tror jeg......

Omsider ser det ut til at løpetiden til Lexie endelig starter!! Jeg har prøvd å virke uinteressert, men har nok ikke lykkes særlig... Lexie har luktet lunta og holdt oss på pinebenken leeenge! Jonas har vært interessert, mistet interessen og på nytt vist interesse den siste tiden. Lexie har vært kniggsur på ham og det har jo vekket min interesse.. I dag gikk Jonas ett skritt lengre! Fra å se på henne med lørteblikk og litt forsiktig snusing, ga han seg til å slikke henne i øret!!! Hadde det rablet for ham??? Han vet jo hvor sint hun blir, så hvorfor utsette seg for enda mer?? Men, Lexie nøyde seg med å knurre!! På et blunk var jeg på golvet og koste henne over på rygg!! SÅ JEG NOE?? JA; KANSKJE!!! "Jarle, papir!!" Jarle ilte avsted og jeg kunne ta papirsjekken!! Jo, her var noe!!! Foreløpig bare noe gugg, men absolutt mer enn ingenting!! Jeg er sikker på at løpetiden er nært forestående, omsider!!
I dag gikk Anita og jeg KHK-turen igjen. Den tredje versjonen denne gang. :-) Ingen skal si at ikke runden er testet og testet og testet, jaffal!! Dette var altså "den korte" versjonen og den tok ca 1og 1/2 timer å gå. Det blir vel perfekt med tanke på at vi også skal ha pause underveis med kjasing og bål og alskens! Lene vil bli bedt med i løpet av uken, som enda en testperson. :-)
Før turen hadde jeg besøk av Jorunn. Alltid like koselig og alltid for sjeldent! MÅ sees oftere!!! (Nyttårsforsett..) Vi var de reneste pulverheksene!! Jorunn hadde hekselatteren, jeg hadde vorte på nesa.... Eller, jeg hadde pulveret! En orgie i E-stoffer: Pulverkaffi, pulvermelk og suketter....... Et herremåltid.... Eller...? Neste gang må jeg by på noe bedre enn det!
Nå må jeg telle dager og uker igjen! Og bli vanvittig valpesyk!! Jippi! Ha en fin kveld!!

1 kommentar:

  1. Hee hee hee heee! (caffe-latter i pulverhex-stil...)
    Takk for en veldig koselig senase... eh.. seanse i MAJABISSENES HQ:-) (kan det være alle e-stoffene som angriper rettskrivingen?) Ja, vi må gjøre dette oftere."I'll be back!"
    Det blir spennende å høre hva neste testperson sier om hundeklubbturen. Og vibbene vedr løpetida til Lexie sendes kontinuerlig.

    SvarSlett