onsdag 17. april 2013

Noen dager er bare bedre enn andre!

Da jeg sto opp i dag morges, ante jeg ikke at denne dagen skulle bli så mye bedre enn de forgående. Det var en helt vanlig, grå dag.... Men, på jobb endret alt seg!! De fleste elevene hadde heldagsprøve, så salget i kantina var elendig... Ooooo sukk!! Det ble vel en dag der klokka så ut som om den gikk bakover..... Jeg tok feil!!! Plutselig sa sjefen at vi skulle stenge kl 12:00 og det betydde at jeg kunne gå hjem halv ett!!! FOR EN VIDUNDERLIG DAG!!!!!
Vel hjemme måtte vi jo ut i det fine været! Alt som var grått tidligere hadde nemlig dratt østover, så nå skinte sola og vi kunne kose oss i skogen! Og det så tidlig at jeg egentlig skulle vært på jobb fremdeles!!!

 Ayla planlegger vel noen spikk, som vanlig.... (Sjekk den maisen!!!!)
 
Jenny ruller seg.......
 
 Ayla fant snø!!
 
 Da må man rulle seg!!! Lexie er bare måtelig imponert...
 
"Ååååå, så deilig!!!"
 
Turen bar inn til Linddalstjønn og langs dette.
 
 Fine Linddalstjønn! Fremdeles med is...
 
 Isen lå ikke lenger helt inn til land.
 
 Lexie vurderte å starte badesesongen!!!
 
"Det er så godt, altså!!" Ja, lissom...
 
Vi satte kursen mot utsiktspunktet.
 
 Duttebassen!
 
 Skjønne Tita!!!!
 
 Snupsa, alltid med et smil på lur!
 
 Jentene på topptur
 
Åsså Svima!
 
På vei ned igjen...
 
 "Mmmmmm!"
 
"Jeg har ikke rulla meg!!"
 
Og da de fant en gjørmepytt, skjedde dette:
 
 Lexie og Jonas bare måtte vasse!
 
 Og det var rett før Svima svømte!!!
 
 "Må uti en gang til, jeg!"
 
"Det er så deilig, kan du tro!!"
 
Tulleruske Bissedyr...... Ayla prøvde ikke å starte badesesongen og godt er det!! Vi kan jo ikke ha noe av at Bissetrollungene får den store skjelven!!!
 
Neste hjemme igjen og vi fant denne:
 
Gulveis!!!!!!
 
Nå er virkelig våren på vei!!!!!
 
Ellers kan jeg jo fortelle at Ayla her det bare bra!! Hun er definitivt ikke kvalm og har en voldsom matlyst!! Hun får både frokost og kveldsmat i tillegg til middag, men hun kunne gjerne spist enda mer... Hun er mer aktiv på tur igjen og har til og med funnet pinner hun vil leke med.. Men nå er det absolutt ingen pinnekasting lenger!
Magen hennes blir større for hver dag, syns jeg... Håper virkelig det vises på bildet til lørdag!
 
Vi "sees" snart!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar