søndag 11. mars 2012

Majabissenes Bravo Santo!!!

I dag møtte vi Santo!!! En vidunderlig sjarmør, altså! Han eltet rundt og fikk til og med onkel Jonas til å leke!! Ikke verst, syns vi, for Jonas er jo for det meste opptatt av å være macho når det kommer til valper.. Santo bedåret dem alle, en etter en, så både Jenny og Ayla var med på leken.
Santo var en veldig fin unggutt og den første av Bravo-valpene som er helt ferdig med tannfellingen. Ihvertfall som vi vet om.
Siden jeg klarte å brekke armen på torsdag, så er selve skrivingen her vanskelig... Jeg lar derfor bildene tale for seg selv:

 Jonas og Ayla hilser interessert

 "Hmm... Er det familie, tro??"


 Sjekker onkel Jonas

 Ayla vil gjerne leke


 Full fart på Santo

 Ayla ble med



 En virkelig fin gutt!!

 "Skal vi bytte pinne??"

 "Hei, tante Jenny... Er du ikke lei av pinnen din??"

 "Pliiiis!"

 "Du vil MYE heller leke med meg!"

 Lexie var litt mer bestemt...

Santo fant sin egen pinne, så da kunne de bare ha det så godt!

Det var veldig gøy å treffe Santo i dag og det blir ikke lenge til neste gang!!

2 kommentarer:

  1. Hei Marit ! Takk for sist, det var så flott å møte deg, Jarle og alle hundene !
    Hvordan går det med armen ?

    Santos kroppsspråk er bare så herlig, halen rett til værs !

    Inger F.

    SvarSlett
  2. lenge siden jeg har vært innom, maaaange fine bilder og flotte historier som vanlig. Koooste meg her jeg sitter på jobben :)

    Hilsen Steinar
    www.kennelhouseoffun.net

    SvarSlett