fredag 14. mai 2010

Turboproppen!

I dag var vi en tur inn til vannet med Lexie, Jenny og Ayla. Jonas var på tur med Jarle. Jeg fikk tatt noen bilder av kompa, i full fart ute i skogen:

Jippi, vi skal til vannet!!!

Sistemann er ei sinke!!!


Denne vannskåla vil jeg ha med hjem!

Må grave den opp så jeg får den med hjem...

Åhr... Så tungt.... Tror ikke jeg gidder likevel...
På vei hjem stoppet vi på myra og tok noen flere bilder:

Hvor er dere?? Nå kommer jeg!

Eller, jeg venter bare her heller!
På ettermiddagen gikk vi til dyrlegen for å gi henne ormekuren hun må ha etter å ha vært i utlandet. Hun oppførte seg eksemplarisk og da Sigurd (dyrlegen) fristet med kalkunpølse, svelget hun tabletten uten problemer. Vi benyttet anledningen til å veie Lexie og nå har hun gått ned ytterligere 1 kilo! Puh!
Vi traff Mindy, Jorunn og Steve også og gikk en tur i Auglandsbukta. Der fikk Mindy og Ayla lekt litt og Ayla prøvde å lære Mindy å grave stort hull i plenen...
Nå er vi vel hjemme igjen. Jarle har dradd til Dal med de voksne mens jeg sitter her hjemme med en trøtt og lykkelig sjarmpropp!


Zzzzzzzz!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar