tirsdag 22. juni 2010

Beviset!

Her er beviset jeg ikke fikk skaffet til veie i går! Jenny kan svømme og hun gjør det frivillig!!!!

Skal vi se... En-to....

IIIIIIII- jeg svømmer!!!

Ok, har den nå! Må snu...

Jepp, dette går så det suser!!

Oj! Må ikke miste den!!

I DID IT!!!
Det skal nevnes at Jenny foreløpig bare bader i barnepytten, hvor det er både langgrunt og gjørmete, men hun bader og det er det viktigste!! Jonas og Lexie bader "på dypet" og med en litt annen intensitet.. Ayla forteller dem høylytt hvor gale de er!!

Jonas hopper...

og forsvinner nesten...

men pinnen finner han!

Det gjør Lexie også!
Etterpå raste de av seg litt futt (og vann) på myra.

Jenny ble helt galen...

Sjekk den fine pinnen!!!

Sukk! Jeg er så flink, altså...

Lexie fant ikke en pinne, men et lite tre.......

Hun fikk det nesten ikke med seg, og det skulle liksom jeg kaste..... ??

Jonas fant en i "min" størrelse. :-)

Ayla forteller hvordan det skal gjøres...

Lexie fikk endelig opp farten!
Så litt stemningsbilder fra en tidlig morgen... Hvilken morgen det er, betyr ikke noe, de er alle like!...

Nå skal jeg tygge på deg, Lexie!

AAAAAARRRWWWW!!! (Bjørnelyder...)

Det skal vi bli to om, Ayla!

Yeeh! Flere å tygge på!!!!
Dette foregår ikke på en stille måte, må dere tro, så det er på dette tidspunkt vi må finne vår indre ro og nyte morrakaffien, no matter what....
Jeg har forresten fått nytt kamera!!!!!! Alle bildene i dette innlegget er tatt med min nye skatt: Canon EOS 50D!! Et vanvittig fint kamera med uante muligheter!! Men, kameraet, eller bildene, er jo ikke bedre enn fotografen, så jeg må nok lære litt mer før de virkelige knallbildene kommer. Men jeg gørrkoser meg mens jeg tester og prøver etter beste evne!! TUSEN TUSEN TAKK JARLEMANNEN MIN!!!!
Disse bildene tok jeg i går, på Strømme:

Tite Senta!

Se så lange bein jeg har fått!!!!

Kan løpe kjempefort nå, jeg!

Men ikke så fort som meg! Hehe!

Nå er det ikke lenge til vi reiser til Danmark, på årets største event! I allefall for hundene! Vi skal delta på World Dog Show og gleder oss stort! Ha det fint og nyt det fine været de melder!!!

1 kommentar:

  1. Hei ! Fanatstiske bilder, Marit ! Alle hundene er så vakre og flotte, at.
    Så flott bakgrunn har du fått og, er så imponert.
    Hilsen Inger F

    SvarSlett