onsdag 21. desember 2011

Sol og julestemning!!!

I dag våknet jeg til et tynt lag med snø på bakken og ble jo oppstemt med en gang!!! Endelig fullendt julestemning!!! Og etterhvert kom jammenmeg sola også! Nei dette ble vel en fin dag!
Jeg begynte å pakke inn julegaver, men fant ut at jeg måtte ut først. Man sitter ikke inne når sola skinner ute og det er nesten et år siden Bissene ble fotografert i snø!! Opp og ut med gamla!!!

I fjor var det sykt mye snø som lå ulidelig lenge og jeg ble etterhvert veldig lei av den. I år har det vært en eviglang høst med mørke og regn i det uendelige.... Da det plutselig kom litt snø igjen, kunne jeg nesten ikke vente med å få tatt noen nye bilder! Så, her er Bissene i snøen:
 Kunne vært julekort, nesten...

 Lexie og Jonas

 Alle Bissene på en gang!

 Jenny har overblikket

 Fine Duttebassen i snøen

 Ayla vil helst leke med pinne...

 Lexie skuer over skogen sin

 Jenny nyter øyeblikket

 Jonas med flørteblikket

 Lexie er høyt....

 og lavt, på jakt etter ekorn kanskje

 Jonas elsker snøen!

Skjønne Ayla, et øyeblikk i ro!

Vi koste oss lenge ute i snøen og virkelig nøt en lys og fin dag, på alle måter!! Og hva er vel bedre enn at det til og med er Solsnu i dag!!! Dette er årets korteste dag og fra i morra av vil sola være hos oss litt lenger for hver dag!!

Nå er P4's julekanal på og flere gaver venter på å bli pakket. Ha en fin dag dere også!!!!

1 kommentar:

  1. Ja, nå fikk jeg skikkelig julestemning også! Flotte bilder av bisser i førjulssnø! Vi gidder ikke å tenke på at de melder mildvær og regn igjen til helga: helt enig: en slik dag er til for å NYTES! Klemmer fra oss på bygda (-som ikke alltid føler at det skal være julaften på lørdag...)

    SvarSlett