lørdag 25. september 2010

Prøver å lære.....

Sitter og prøver å få inn noen filmer her.... Vet ikke om det funker, men her er en link:
http://www.youtube.com/watch?v=mvCSyV3resk

WOW-DEN VIRKER!!!!!! Denne filmen blir best i høyeste oppløsning, siden det er en HD-film.. (Så grusomt avansert kamera og sånt... Hihi! Bare "litt" stolt!)
Den viser siste del av Jonas sin bedømming, deretter Lucie og Jenny i ringen. Legg spesielt merke til Jennys gledeshopp!! Hun kan av og til være litt nedtrykt i ringen, men vi har jobbet med det og jeg syns vi har lykkes!! Veldig flink er hun!
Jeg holder på å laste opp en film til, så kan hende det kommer enda en link her! JUHUU!!

Og her er sannelig part 2:
http://www.youtube.com/watch?v=N_9J5R6qhfo

Her er Lucie og Jenny inne i Beste Tispeklasse. Enjoy!

Nå sitter jeg og ser uante muligheter med filmer av alt jeg tidligere bare har kunnet beskrive med ord..... Bevares så gøy det skal bli!!!
Men, rundt meg ligger Bissene og følger med... Skal det ikke skje noe snart?? Jo, det skal det! Nå har jeg sittet her ved pc'en altfor lenge, så det er på tide å komme seg ut! Kanskje jeg tar kameraet med..?? :-)

3 kommentarer:

  1. Jøss så flink du er!!!!! Og så jeg som sitter her og er så stolt fordi jeg har klart å komme på bobilt bredbånd helt uten hjelp......:-/
    Blir jo ekstra moro å følge med videre! :-)))

    SvarSlett
  2. Jammen er dere dyktige!!!! Sånn er det når man ikke lar seg skremme av tekniske utfordringer innen dataverdenen!!! Go go Majabissene!!!
    Og jeg la merke til hvor bra Jenny viste seg i ringen! Flinke flinke jenter!

    SvarSlett
  3. du er flink altså:o)Selv får jeg ikke sett filmene pga den teite dataen som slår seg av når jeg prøver å se på film,grrrrrr.

    SvarSlett