fredag 17. september 2010

Her er så stille....................

Akkurat nå ligger Bissene strødd rundt meg! Til og med Jonas ligger flat og sover... Hva har skjedd??? Har vi vært ute i TIMESVIS, gått oss vill, klatret opp steile fjellvegger og trøttet dem fullstendig ut??? Nei.. Noe mangler..... Tre Bisser ligger strødd. Turboproppen er her ikke! Ja, helt riktig, Ayla er på ferie og dermed er det visst ferie her også! I morgen reiser vi til Danmark med alle de voksne, men siden Aylas rabiesvaksine ikke er helt klar enda, må hun bli igjen hjemme.
Jeg møtte Anita og Troja i ettermiddag og vi skulle gå tur før Anita tok Ayla med hjem. Jarle tok farvel med Ayla som om vi skulle være borte fra henne i månedsvis.. Men når sant skal sies, så føles det slik nå! To døgn er veldig lenge! Om man skulle holde pusten i to døgn så hadde man dødd! Så lenge er det! Satt i perspektiv.............
Ayla labbet med Anita som om det var den mest naturlige ting i verden! Et par ganger så hun etter oss, men det var nesten mer av plikt enn av lengsel.... Jeg travet opp den bratte bakken hjemover så fort at jeg var halvdød på toppen! Jeg skulle i allefall ikke snu meg for å se om hun lengtet like mye som meg!!! Men, jeg må jo, med skam i røsten, innrømme at roen akkurat nå, er deilig! Jeg har fått melding fra Anita der hun sa at Ayla inntok huset deres med største selvfølgelighet og at alt går bra. Godt for en overbeskyttende hønemor å høre slikt! (MER, Anita!!!)
Ellers så bekymrer jeg meg noe helt inn i natta for vinden!!! Jeg syns det blåser som bare det og bølgene er sikkert kjempestore!!! Innen i morgen er de nok på størrelse med tsunamier, alle som en... UGH!! Best å finne frem tøy som er godt å spy i, med en gang...... Og ikke spise kreps til frokost på båten! Må tenke på slikt også, nemlig, når bølgene blir over min toleransegrense... Banan er greit, i grunnen... Myk og ikke for ille i lukten......
Nei, dette var da noe til prat! UFF! Når bare båten er et tilbakelagt stadie, så skal jeg kose meg masse!! Vi skal spise med Nina og Jimmy i morgen kveld og det gleder jeg meg til! jeg gleder meg også til utstillingen på søndag og håper jeg klarer å vise Jenny og Jonas så godt at vi får en ny tittel med hjem! Jippi!
Nå må jeg pakke!!!!

1 kommentar:

  1. Lykke til derover!
    Håper våre vindstille og bølgeflatende vibber fikk dere alle trygt og behagelig over, og GRATULERER MED DAGEN attpå!

    SvarSlett