fredag 27. april 2012

Den som venter på noe godt, venter sannelig ikke lenge!!

I går kom bildet av Aylas hofter til NKK og i dag kom resultatet:

AYLA ER HD-FRI!!!!

Resultatet er altså en ren A, fineste resultat EVER! :-) Vi har aldri hatt noen grunn til å tvile på Aylas hofter, men det er jo greit å ha det svart på hvitt.

"Skjønner ikke hva dere stresser over, jeg er PERFEKT!"

Og dette er ikke den eneste gode nyheten jeg har fått i dag! Thomas ringte og fortalte at de endelig har funnet en ny leilighet!! De har bodd på Kongsgård en god stund nå, men leiligheten var ikke optimal, av flere grunner. Den hadde bare ett soverom og det er litt dumt nå som Sara skal være hos ham annenhver helg. Det var heller ingen bortsetningsplass der og det er ingen lett sak med to voksne hvor den ene har en ting med sko....... Dessuten hadde de ingen steder å ha Saras ting når hun ikke var der og leker tar, som vi alle vet, mye plass! Sist, men ikke minst, så var det et problem med fukt...
Nå har de funnet en ny leilighet på Tømmerstø og den gleder jeg meg til å se!! Den pusses opp nå og er visst et palass i forhold til den gamle. Det tenker jeg skal bli greit! De flytter inn i løpet av mai og det er jo ikke lenge til!!

Dette ble en fin fredda', gitt!!! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar