lørdag 8. september 2012

Fremdeles ingen data....

Siste nytt om dataen er at harddisken ikke var skadet, så innholdet kunne reddes! Det betyr at både bilder og dokumenter er intakte! PUH!! Hvordan det går med daten og mailadresser og slikt, må jeg vente og se resultatet av, men jeg er i det minste roligere nå. Notat bak øret: Jeg skal bli flinkere til å lagre på ekstern harddisk oftere!!!

Ellers går dagene som normalt. Jeg har vært på Strømme veldig ofte i det siste, for å ta bilder til kurbevisene. Mangler fremdeles ca 20 bilder pluss dem på mitt eget kurs, så det ser ut til at jeg blir å treffes der en stund til.
Hadde håpet på flere ta-på-treninger med Ayla, men vet ikke om det blir noe av... Jeg har ikke alltid energien til å gjøre noe hver eneste ettermiddag, så jeg får heller satse på noen treninger før Lillestrøm. Ayla er bedre, men hun reagerer på ta-på-delen og jeg er redd det skal forverre seg... Hun mangler bare litt før hun er Internasjonal champion, så vi må nok bare trene. Men om den tittelen kommer i boks, tror jeg vi legger utstilling på hylla en stund. Vi har vært veldig aktive i så måte de siste årene og har gjort vårt, syns jeg.
Neste helg reiser jeg med Anita til Orre på NKK's utstilling. Håpet er at Ayla skal gjøre det godt og få et Cacib og at Anita skal gjøre rent bord med Sassi og Sambo så de får sine første Cert. Man har jo lov å håpe.... Merker jeg var mer entusiastisk med Jenny og Jonas enn jeg er med Villbissen... Sukk. Kjersti sa hun ville være med og se på og det er jo bare knall!!! Jarle er i grønt den helgen, så jeg måtte ellers ha kjørt alene. Kjersti er grei, hun!

Alle Bissene er nydusjet og flotte! Etter en skogstur med Jarle, hadde Jenny rullet seg i noe aldeles forferdelig noe!!! Jeg mistenkte Lexie også... Bilen stinket i allefall, så da vi kom hjem gikk jeg rett på badet og fant frem hundeshampo'en. Bissene ble øyeblikkelig deprimerte...... Da alt var klart, spurte jeg hvem som var førstemann. Jonas kom tuslende.. Tror ikke han stinket, men han hadde godt av en vask likevel, etter å ha gravd etter mus på Strømme. Etter ham kom Ayla. Hun skal jo snart på utstilling, så hun fikk også en vask. Så kom Jenny luskende.. Stinkdyret... Hun var full av gugg på ryggen og det OSET på hele badet ettersom hun ble våt... Ugh! Men så skal jeg si hun ble fin etterpå!! "Neste!" ropte jeg da Jenny var ferdig, men ingen kom. Jeg kikket inn i stua og så Lexie i sofaen... "Jeg ligger her og er helt usynlig!" messet hun med stooore dådyøyne... "Kom nå da." sa jeg og hun kom tuslende. Helt inn i dusjen gikk hun, så det var tydelig at hun visste hva som var forventet av henne. Skjønne Lexie!! Hun ble også så fin atte og var SÅ lykkelig når hun kunne riste seg og overfalle Jarle i pur glede. I dag ble Lexie og Ayla børstet, så nå er de så blanke og fine som bare det!

1 kommentar:

  1. Godt å høre fra deg igjen!
    Flinke Bisser med kø-kultur!
    Krysser fingrene for at du får igjen pc'en snart, for som vi vet: dagen er ikke den samme uten!
    Helgen er jo på vei inn i historien, men det ønskes en flott uke til Bisser og folk herfra!
    SEPTEMBER-KLEM FRA BYGDA

    SvarSlett