fredag 31. august 2012

Og jeg venter og venter......

Det er så tyst her for tiden og det beklager jeg!! Jeg har tenkt på å blogge litt mange ganger, men så har det vært så travelt og så skulle jeg "gjøre det i morra" og det ble til dagen etter og dagen etter der igjen.... Og så dødde dataen!! AAAAARRRGH!!!!!!!! En liten stemme i hodet hadde sagt "er det ikke på tide å legge over bilder og slikt på en ekstern harddisk snart?" opptil flere ganger, men jeg valgte å tenke "i morgen" hver gang. OG SÅ DØDDE DATAEN!!!!!! Den er levert videre til kloke data-hoder, men jeg har ikke hørt noe...... Er det godt eller dårlig nytt?? Får jeg den igjen? Hva med bildene og dokumentene??? Og alle mailadressene???? Jeg er bare LITT frustrert..... (Og det var ironi!)
Like før den dødde, hadde jeg kopiert mange bilder av Sassi og Anita på agility-kurs og  de skulle selvfølgelig ha prydet et innlegg her.... Har prata med Anita og hun skrøt uhemmet av flinke Sassi på kurset! Så gøy!! Sassi er jo så full av liv, så jeg er sikker på at hun kommer til å like den sporten. Om jeg får bildene igjen, så kommer de inn her i et senere innlegg!

Traff også Sally på tirsdag! Hun har begynt på kurs i Kristiansand Hundeklubb og det er jo bare kjempestas!!! Hun er så søt og veldig lik sin tante Jenny! Samme ørene i allefall. Hun er mørkere i pelsen, omtrent som moren Janka. Kjempeflinke var de også, Sally og Anine! Tror kanskje Anita Lo (instruktøren) kommer til å streve litt med å finne utfordringer til dem. Sally var vennlig mot både hunder og folk og jeg gleder meg villt til å se henne igjen!! Heldigvis kom de fint over kneiken de hadde da de lurte på å omplassere henne! Nå trives de og synes hun er både flink og snill. Deilig!!

I høst har jeg agilitykurs, for første gang på mange år. Følte jeg trengte en pause fra lydighetskursene og siden klubben ikke kunne tilby ag-kurs, så tenkte jeg at "da gjør jeg det selv!" Har ikke angret ett sekund på det! Har en hel flokk med entusiastiske deltagere og veldig flinke hunder!! Tiden går altfor fort og det er et godt tegn! Da trives man og er bissi!
Anita Lo og Kjersti har vært gjestepublikum og minikiosk-ansvarlige hver gang og det har også vært superkoselig!!! Godt med noen som kan ha et lite overblikk og komme med innspill!
Som hjelpeinstruktør valgte jeg Eli som eier Santo. Hun ønsker erfaring i hundetrening og vil etterhvert gå kurs selv, så jeg fant ut at hun ville bli en fin hjelper. Og det er hun! Pluss at jeg får sjansen til å treffe Santo jevnlig! Han er også så snill og vennlig som man bare kan drømme om, så gang på gang får vi beviser på at Janka og Caro var en fin kombinasjon!

Sånn, nå vet dere hvorfor jeg er så taus for tiden..... Heldigvis kan jeg låne Jarles pc litt hver dag, så jeg får mettet abstinensene, men det er jo ikke det samme..... Jeg savner pc'en min!
Forhåpentligvis blir det flere bilder i neste innlegg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar