lørdag 20. august 2011

Bobletilværelse....

Hverdagen er i gang og den kom som julaften på kjerringa, det er i allefall helt sikkert!!! Etter et par dager med tilvenning på jobb, kom elevene og det var fullt kjør! Jeg ble helt kjempesliten etter onsdagen og fikk vondt i ryggen og alt! Planlegger dermed en tur til Vilhelmsen på torget (som sikkert har flytta for mange år siden...) for å få kjøpt noen superdyre sko og dermed aldri mer merke kroppens forfall på jobb! Jepp. Men det blir ikke på denne lønninga, dessverre.....
Rutinene er i ferd med å innarbeides igjen etter ukesvis med ferie og jeg syns Bissene takler det bra!

Det som opptar tankene mest for tiden, er jo Jankas tilstand. (Derav bobletilværelsen...) Nå er det 3,5 uker siden hun hadde stevnemøtet med Caro og tiden for synlige tegn nærmer seg. Janka har endret oppførsel og Anita er overbevist om at her er småttiser på vei, men jeg venter likevel på de fysiske tegnene før jeg kan la jubelen stå i taket... Jeg har bestilt puppebilder, blant annet! Janka er jo korthåret, så endringene burde være lette å se. Dette bildet har jeg lånt fra "Jankas hjørne" og det viser Jankas mage etter ca to uker:
Når neste bilde kommer, vil hun være ca fire uker på vei og da kan man sammenligne!!!!! Spennende!!!

I natt skjedde noe som ikke har skjedd på veldig lang tid: JEG HADDE EN VALPEDRØM!!!!!!!!! Etter å ha hatt surrete ønskedrømmer de to siste gangene Lexie skulle hatt valper, hadde jeg i natt en fantastisk klar drøm!!! Jeg drømte om fødselen og har en viss formening om antallet. Jeg drømte også om kjønn på valpene, men er litt redd for at det skal "gå troll i ord", så jeg vet ikke om jeg vil avsløre det nå....
Det viktigste er at jeg har drømt og at det tidligere har vist seg å stemme! Nå kan jeg kanskje snart komme ut av boblen jeg føler jeg har vært i siden møtet med Caro! Neste uke planlegger jeg et besøk til Anita og Janka og det gleder jeg meg til!!
Janka tar livet med ro, men jeg syns jeg ser et glimt i øynene hennes: "Jeg har en hemmelighet, jeg!"

1 kommentar:

  1. Dette blir spennende! Som Bygdehex har jeg jo all respekt for drømmer og tegn. Intuisjon er ikke noe man kimser av i mine kretser. Derfor følger også jeg med på Jankas mage!
    Hils så masse når du treffer dem til uka!

    SvarSlett