søndag 12. februar 2012

Sol betyr bilder.......

For dem som er drittlei bilder av Bissene i snøen: Bare logg ut igjen fortere enn svint, for vi har vært på tur i solskinn og kost vårs som bare det!!!!
I dag opplevde jeg enda et vårtegn: Jeg har vasket tøy som jeg hang på tørkestativet og bar det ut så det fikk sol og frisk luft!! Hadde jeg kunnet hengt det på snora, så tror jeg faktisk det hadde blitt tørt, til og med! Men der henger fuglematen, så jeg må nok vente til senere på våren før snora kan brukes til tøy... Stativet er nå satt inn igjen, men alt tøyet lukter utetørket for det om!!! Ooo-velsignelse!!!

Turen med Bissene var bare deilig i dag!!! Sola varmet som bare det og vi baset ivei for å finne et område uten for mye skygger. Bisser i snø er jo sånn et fint motiv!!! Først noen portretter:






"Nå er vi lei av å være søte. Lek med oss!!!"

Og dermed ble det litt pinnelek!










Etter turen var det kaffi og kos hos Thomas og Heidi. Sara var der også og sjarmerte som vanlig!
Nå er det ikke lenge til Jarle kommer hjem, han har nemlig hatt en svipptur til Danmark. Så bærer det avsted til Vennesla og så til Lund i anledning morsdagen. Ha en fin dag videre!


1 kommentar:

  1. For noen nydelige bilder! Skikkelig påskestemning på den solskinnsturen dere hadde. God morsdag! Hilsen Bygdehexa

    SvarSlett