mandag 12. april 2010

På Skarturen igjen.

Denne gang husket jeg kameraet!!!! Himmel, så flink jeg er!
Bissene koste seg like mye som sist og løp og løp. Her er skaret:
Perfekt sted å gå tur, ikke sant?

Nesten på toppen

Jonas løp så  mye at han dumpet ned i et myrhull igjen...

Jenny har en tenkepause.
Vel oppe og se den fine utsikten:

Voiebyen skimtes i bakgrunnen

Rett under oss er den lårhøye snøen, bakerst er Lindalsheia.

Mot Rossevann og Lexie på kanten av stupet.
I dag satte vi oss ned litt og koste oss i det fine været. Lexie og Jenny filosoferte litt, mens Jonas løp galmann... Som vanlig... Og, igjen som vanlig, tok jeg masse bilder av gullungene!

Jenny filosoferer

Lexie nyter utsikten

"Vi skal vel ikke ned den veien??"

"Gjett hva jeg fant!!"

"En vei ned!! Tror jeg.. Kom og se!"

"Er du blitt helt gal??! Jeg skal IKKE ned der!!"

"Gutter er så dumme...."
Vi fant en annen vei ned denne gang. Ikke så langt som sist, men vi må jo ta hensyn til Lexies mage nå. Den er jo litt stor.. Litt!
Ellers i dag, hadde jeg tenkt å tømme og skylle alle utepottene og spyle terrassen så den er klar til utelivet.. Det er tanken som teller, er det ikke?? For jeg tror ikke jeg gidder... Uff, så slapp og giddalaus jeg føler meg nå... Jeg er sikker på at jeg har mye mer lyst til å gjøre det i morra! Da er jeg sikkert så full av futt at jeg ikke klarer å legge bånd på meg! For en dag det kommer til å bli!!! :-D

3 kommentarer:

  1. utrolig flotte bilder

    SvarSlett
  2. Nå venter jeg spent på fortsettelsen, der terrassen ligger ferdigspylt og tørker i fønvinden, utepottene er skrubba og klare til å plantes i... Neida!!! Du er så dyktig og effektiv uansett, og det ER tanken som teller og viser vei. Våren er ennå ung! Det er viktig å ta seg tid til å nyte vårsola og hundelivet! Bildene taler virkelig for seg selv! Proffe som alltid:-) Uansett hva du gjør i dag, så håper jeg du har det fint.
    BygdeKlem fra B-Bissene

    SvarSlett
  3. Hmmm, sånne gjørmehull er skikkelig vriede altså!!! Husker en gang mammaen din ikke lot meg komme opp igjen etter at jeg hadde vært litt uheldig...

    Slafs fra Fonso

    SvarSlett